::: insan terpilih :::

Tuesday, September 22, 2009

::: melaka... kami pulang... :::

pada pagi2 raye, pas je solat sunat raya kat sepang...
kami trus gerak g melaka...
kg sebelah baba aku...
so aku nie jenis lame gak tak balik melaka...
so sedara sane kurang kenal skit la...
tapi bile sampai je sane kami pon berkenalan la...
rupe nye baba aku nie disayangi semua tok2,
makcik2 n semua disane...

hehehehe...
seronok diaorg baba balik...
ye la...
ade yang dah belas n puluh thn tak jumpe...
hehehehe...
so jumpe la tok alang...
die nie kire pangkat "onyang" aku la...
sebab die pangkat tok sedara baba aku...
baba aku kate die nie otai mude2 dulu...
walau dah tua masih sehat...
just otak punye reminder ade lost2 skit la...
hehehehe...
so..
saksikan lagi...!!!




*otai lame tue...

2 comments:

alvin si miskin bercherita.. said...

otai ni kompom geng gagak berdarah kan??aku rasa la...dia mmg otai...aku restecpa ngan dia...dulu dia la yang first jalan2 kat pasar malam bawak senjata api...hebat kan...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

pandai2 je...
aku pun tak tahu la angah...
yg aku tahu bapak aku kate kecik2 dulu die selalu kene kejar ngfan otai tue...
hahahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...