::: insan terpilih :::

Wednesday, September 23, 2009

::: my cousin :::


ari nie aku di kunjungi salah seorg sepupu aku...
anak paklong aku yang kat sepang tue gak...
nie la anak sulung paklong & maklong...
saje nak borak pasal minah nie...
takder ape nak citer sebenarnye...
just nak citer...
die nie dah 27 thn...
dah married...
rapat gak ngan family aku...
giler2...
giler2 tau bukan giler...
ahakz...
hubby nye pegawai bank...
bank keje kat bank la...
bukan bank die punye...
hehehehe...
sepupu aku nie lak keje kat salah sebuah sek
sebagai ape tah kat opis situ...

yang penting bukan cikgu la...
sepatut nye sepupu aku nie lagi pandai
dari kite semuakan???

dah abis sek spm keje kat sek lak...
sepatutnye lagi pandai la...
tapi tah la...
hehehehe...
sudah mempunyai 2 anak...
du puteri...
ain & dani...
ain baik la...
rapat ngan aku...
dani payah la nak masuk...
anak maje sgt kot...
ape2 pon anak sedara aku gak...
hehehehehehe...
dengar citer sepupu aku nie nak sgt putera...
aku harap ade la rezeki mereka...
mereka ade kat umah aku nie...
sok balik la tue...
hehehehe...

SELAMAT HARI RAYE
KAK YANA...!!!

5 comments:

alvin si miskin bercherita.. said...

ada tak sedara kau yang belum tawen???boley arrr kenal kan ngan aku...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahahahaha...
ade ngah...
no hal...
leh kasi kenal punya...

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

jangan cakap jer...kalau ada cepat la kasi kenal..mana tau boleh jadi sedara pas ni.hahahhahahaha

eira said...

hahaha .,
membazir je cte sal minah ni .
hahahaha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

membazir ape ira...
akak kau juga...
hehehehe...
angah...
kalau leh jadi sedara ape salah nye...
hehehehe...
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...