::: insan terpilih :::

Saturday, December 12, 2009

::: marah :::

salam...
entri lagi...
hehehehe...
entri kali ini tentang "MARAH"...



aku pasti setiap insan ade sifat marah ini...
tapi tahap mane mereka,
itu sendiri tahu...
aku akui,
aku adalah seorg pemarah...
im a petulant...
tak leh control...
mama aku kate aku waris sikap baba aku...
tah la...
aku just tak suka org sikap kuarang ajar...
sedangkan aku pon hormat dak muda dari aku...
yg tua lagi la aku hormat...
ini ramai tak reti hormat org kan...
kalau kite tak reti hormat org,
jgn harap org akan hormat kite...
ingat itu...

tapi org kate sikap marah nie tak elok...
nanti muka nampak tua...
so aku skang ngah try control...
aku just nak anggap org yg tak btol tue,
"BODOH" & "GILER"...
aku ngah cuba...
doakan...
korang pon...
try control...
kalau ade tip nak bagi aku cara control ok gak...
hehehehehe...
~



12 comments:

ElyaElmo said...

bile marah..bnyk kan selawat k :)

cik doe=) said...

aku pun pemarah!haha...betul akte elmo..bykkn selawt..hehee

HonEyBuNNy said...

adusss..jgn marah2..buat sumtin yg leh ilg marah...hiihihi

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

elmo: tq...

doe: same kite...

honey: ok...
tq...

min said...

sabar-sabar
jgn marah2 ok
be cool ma

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tq min...
hehehehe...

honey bunny shazni:)) said...

aiseh..
perangai kte sme la..
shaz ta bleyh tgk bnd2 yg cm bersepah or pape yg buruk larh..
confirm mengamuk.
tp skang da blaja nak cover larh:)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

honey: kene cover & handle...
hehehehe...

Rowena Chasez said...

laa..
jgn jdi pemarah
ingt laa org yg tersyg..
huhuu~

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ye la rowena...
dah sikap aku...

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

bila marah makan mc flurry

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahahaha...
alvin²...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...