::: insan terpilih :::

Friday, December 4, 2009

::: tonton la :::

salam semua...
entri terbaru malam nie...
tentang filem agak baru...
filem ape???
hindustand ma...
hehehehehe...
buat semua pemilik astro leh la tonton...
tapi kene langgan la astro boxoffice...
kat channel 952 & 953...
hehehehehe...
tajuk nye...
WANTED...
aku bukan la kaki filem hindi nie...
paling byk aku tgk 1filem 2thn...
tapi terbaik gak la citer nie...
citer nie lame skit la...
sebab channel nie ambik citer²
boxoffice antara terbaru gak la...
so aku memang langgan la...
dari umah sampai ke kedai aku...
ade gak astro boxoffice nie...
hero filem nie salman khan...

heroin lak ayesha takia...


aku kenal salman khan je...
hehehehehe...
ye la...
bukan layan filem hindi selalu...
tapi filem nie ok...
aku tgk klakar pon ade...
hehehehe...
gelak sorang je aku...
try la tgk...
mesti tak rugi...
2 jam 30 minit filem nie...
hehehehehe...
khayal²...
hehehehe...
daa...
~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...