::: insan terpilih :::

Sunday, January 10, 2010

::: cuti sabtu aku tercalar :::

salam semua...
tgk tajuk???
pasti paham...
hehehehe...
cuti yg indah sudah tercalar...
tercalar kerana nasib kurang baek...

mcm nie ceritanye...
petang smalam nak ambik kete
adik laki aku wan kat bengkel...
tukar minyak hitam...
so ptg tue nak g ambik je la...
g ambik naek motor je...
malas nak drive kereta...
so aku g ngan wan...
sampai je ambik kete aku
balik la naek moto...
sampai kat tgh² pekan anson ini,
tetibe aku gerak dari lampu isyarat
tayar belakang trus pancit...
tahap angin trus tak der...
adoi...
aku stop tgh² simpang4 tue...
malu ade...
sakit hati ade...
semua ade...
hehehehe...

aku pon terpaksa la menapak...
dalam kepala mane la nak
cari kedai motor...
kaki trus melangkah...
1km lebih...
aku jumpa...
alhamdulillah...
repair...


segalanya selesai dalam masa 5minit...
rm7 melayang...
dengan itu aku trus meluncur laju...
hehehehehe...
dengan bangga nye menuju ke rumah...
aku timbang...50kg telah turun...
hehehehe...

~


23 comments:

LEMONADE said...

50 turun?
abes skarang bape yg tinggal?
kagum. kagum.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[lemonade] ko caye ke???
hahahahaha...

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

len kali pakai tyubeles.hehehe

mama affan said...

mesti ko tak mandi nih..ha..lupa nak gtau..kalau nak blaaj sticky mode..tgk tutorial kat cni..

http://viruspadu.blogspot.com/2009/02/tutorial-auto-publish-dan-sticky-mode-d.html

camat berjaya..

angah iza said...

50 kg turun ?
ah....lawak ar ko ni..
hehehehhe :)

Anonymous said...

oh!! aku pon da penah rase camne feeling taya moto pancit tgh jalan..

pfftt..

razmanta said...

waaahhhhh turun 50kg??..kalau turun banyak tu akak pun nak gak la menapak camtu tp tak nkla turun smpi 50kg..dalam 10kg jadila..hehehehe

zarin said...

turun 50kg??kalau mcm tu eloklah hari2 motor pancit ye! hahaha..
btw, akak pun melayang RM12 sbb tayar keta pancit hari sabtu tu...nyesal pulak pi carrefour hari tu...:(

xoxo said...

lorr ceroi...
bleh pancit lak..
aduyai...
ye ker ko tolak motor berat bdn leh turun?
ahaks....
melayang 7inggit xper jgn
nyawa ko yg melayang sudah...
xsempat aku nak mkn nasik minyak ko...:P

xoxo said...

kak zarin...awat mahal nohh tampal tayar keta tu...?
kat tempat sue baru 5inggit jer...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[kamen] motor wan...
lantak die la...

[fikaryna] ok... tq...

[iza] tolong la percaya...
hehehehe...

[nini] memang sakit hati kan...
hehehehe...

[razmanta] owh...
hehehehe...
ok...
pancit tayar baskel...
10kg dapat tue...
hehehehe...

[zarin] cian sis...
xpe...
nyaris sis tampal je...
kalau koyak..
lagi parah...
hehehehe...

[sue] harap² sempat la ko makan k...
aku mintak ko renjus aku tau...
hahahaha...

[sue] tue la...
kat sini pon kurang dari sis...
sis kene tipu ke???

Lady E said...

Iskk..iskkk..cian..Mcmana buleh pancit nye??Terlebeh muatan ke ape,Senja?

anak_hamja said...

bohong x ko niyh.. ye je la tuh turun 50 kg.. ms noody x ske org kurus2 niyh.. bukan type die katenye.. x seksi.. hahahaha.. woo!!!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[ieda] ye sis...
i kan berat giler...
sis nie...
perli lak...
hehehehe...

[anak hamja] ko nie...
aku mcm lidi pon die syg la...
hehehehe...

Pink Mama said...

50kg?. Banyak tu Dik. ehh...helloo....

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[mama] saje je la sis...
hehehehe...
joking...

whitedaisy said...

klo nk turun 50kg.....calarkn cuti sabtu anda smua...mcm yg terjd kt meniti senja ni..hihi

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[daisy] btol²...
kalau ko lak nak lagi dasyat...
ko calar kan dua hari trus...
hehehehe...
sure kering...

Lady E said...

Ehhhhh..mane ade pereli la..
Ye la nk kate kene paku,xder
pun ckp kene paku kn..Agak2nye
sbb telebey suda la kut..Hihi..
Jgn le mrh..xder niat pun nk
pereli Adik ku sorang nieh..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[ieda] tak marah....
suke....
hehehehehe...

eynda said...

Jalan 1km hilang 50kg?? Wahhh... :-D

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[eynda] sis...
jgn la kene tipu mcm diaorg...
hehehehe...

Unknown said...

alaa..rm7 je :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...