::: insan terpilih :::

Friday, January 22, 2010

::: sis eynda :::

sis...
i terlebih dua la sis...
hehehehe...
tak der hadiah ke???
hehehehe...
kalau hadiah pertama dapat rumah...
i ketiga dapat bilik air pon ok...
hehehehe...
~

10 comments:

Ieda the Rainbow Princess said...

Mencik aaahhhh..x nmpk pix ape yg Senja letak.. :( Join contest ke nie??

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[ieda] contest tak sengaja...
ehehehehe...

angah iza said...

apa kes ngan gambar yg ko letak ?
aduyai...kecewa makk nokkk....
x dpt tgk gambar yg ko tepek kat blog ni.
hahahahhah

eynda said...

Gambar kat atas tu utk akak je ke?? Sebab akak je boleh tengok hehe....hadiah sabun basuh pinggan boley?? :-p

ezzati said...

apakah??huhu

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[eynda] tue la sis...
kenapa sis je dapat tgk...
pelik²...
hehehehe...

lemonade said...

aku bru skali masuk contest.
tu pun blm dpt result lagi.
rasa2 mcm x layak je nk menang. hihi

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[lemonade] aku pon baru satu...
yg nie saje je...
mcm contest tak sengaja...
yg penting kite support kwn² kan...
hehehehe...

Ieda the Rainbow Princess said...

Pk Sis sorang je x nmpk pix tu!
Ropenye ramai lagi yg x nmpk pix tu..Halimunan betol la..Hanya tuan punya contest je plk tu yg boleh nmpk pix tu..Hairan,hairan..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[ieda] hebat kan???
hehehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...