::: insan terpilih :::

Wednesday, February 17, 2010

::: kursus hari pertama :::

salam...
nampak pic di atas???
adakah ia dapat mengambarkan
aku semasa dalam lab mendengar
kursus dibeli oleh
en hussien dari wakil
ict UiTM shah alam itu???
huhuhuhuhu...

begini la wajah aku apabila sudah
memasuki jam 1100 hingga
seterusnye...
ini gara² letih semalam tak abes lagi...
huhuhuhu...

aku sentiasa menunggu jam ke 1630...


jam plak saje je mcm lambat...
huhuhuhu...
akhirnye...
habis...
aku di ajar tentang lotus notes...
domino designer...
mungkin ade kene mengena ngan
project bakal aku bangunkan nanti...
huhuhuhu...

malam nie nak tdo awal lagi...
huhuhuh...
serius tak larat...
tapi tanggungjawab membaca entri semua
aku dah selesaikan...
hehehehe...

*sis eynda*
nie entri baru...
hehehehe...

*alvin*
aku doakn ko selalu kuat...

*noody*
jgn gatal bwk kete ambik pic...

*comel*
nanti kite kembang bisnez...
hahahaha...

*sis liana*

sedia nanti nak datang
makan umah sis...
hehehehe...

*hope*
ko leh cuti puas²,
sblm jumpa hantu kat sek balik...
hehehehe...

*iza*
nanti cuti g mancing lagi...
hahahaha...

*shima*
jgn byk wat giler...
hehehehe...
selamat besar kan badan...
untuk baju konvo...

selamat semua...
hehehehe...
~

17 comments:

lemonade said...

comel lah kalau muka ko mcm panda tu. ehehehe

♥ suterakasih ♥ said...

pesal xde namaku?hihi
papon, tetap smgt kursus ok ! ^_^

enyheartsdiamond said...

cepat..snap pix mcm panda ..cpt :)

~ diyana nordin ~ said...

go babe!! go!! semangat!! ade 2 ari je lg!! bukak mate besar2 mcm mate bb..hehehe muaxx

zarin said...

kalau mcm panda tu pon comel gak kan! hik hik

eynda said...

Kesian jadi panda takpe masih comel...jgn jadi cam zombie kampung pisang udah hehe...

LiAnA said...

la haiii sampai jd panda yer..hihi


ini kalau dtg umah akak..mau kena gomol panda ni hikss

Nini teDDylicious said...

aku nak panda tuh!!

nak3!!

die adalah ikon kepada ex aku.

tp, aku bkn nk ex aku blek.

eh..ape aku ckp neh..??

fikaryna said...

letih2 gak tp ilmu kena dapatkan jugak..banyak minum air masal spy oksigen banyak dalam otak x la ngantuk sgt..sian ko..balik kelas nanti rehat n zzzz okeh..

Alimaz-Kembara Terasing said...

comei plak panda tu..

cik pingu said...

panda tu comel..tp xtau la kalau ko secomel panda tu ke x.. hihihi..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[lemonade] kalau la...
hehehehe...

[sutera] hehehehe...
next tyme k...

[eny] hahahaha...
kang muka aku mcm haiwan lain lak...
hahahahaha...

[diyana] boooollllattt...
hehehehe...

[zarin] kalau la...
hehehehe...

[eynda] xmau jadi zombie...
nanti semua lari...
hehehehe...

[liana] siapa la nak gomol nie sis...
nak makan je la...
hehehehe...

[nini] adakah aku mengingatkan ko???
hehehehe...
aku paham...
ko sebenarnye dalam dilema...
hahahaha...

[ryna] tq ryna...

[alimaz] panda tue je la???
hehehehe...

[pingu] hahahaha...
sah² x...
hehehehe...

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

pingu...
aku nak komen tu je...dia guru bahasa jepun aku..bluerkkkkkkkkk

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[alvin] ape cube ko nyatakan...
hehehehe...

Nazatul shima said...

xmo aku besarkan badan!xmau!sampai
ati ko suh aku besarkan badan.isk3..

kusus 2 mesti busan gile..

kompom!sian ko..hehe..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[shima] x...
aku dapat ilmu yg tak semua dpat...
hehehehe...

ina said...

rajin ko bace entry orang an..
rajin gile ko update blog... huhu
bgos2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...