::: insan terpilih :::

Tuesday, April 13, 2010

::: hadir tanpa diundang :::

selamat pagi...
aku sgt saket...
huhuhuhu...
aku nak share...

aku sedang gembira...
mengapa kau hadir...
hadir tanpa aku undang...

kamu tahu...
kamu hadir menyebabkan
aku saket...
hidup² aku menjadi tekanan...
aku saket...

bila aku sedang ingin gembira
bangun pagi...
epy untuk ke kerja...
pagi² hari sudah kamu hadir...
adusss...
aku sgt kecewa...

MENGAPA...???
tolong...
pergi dari aku...
tolong lah wahai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
RESDUNG...!!!
~


24 comments:

Wanita Mutalib said...

lor...

harap cepat cepat larik ya itu resdung..


jaga diri dik :)

IdzaLia said...

hehe.. selsema ke..
mesti tak selesa idung tu kan.. nak buat apa pun mesti leceh kan..hehe

.::WaNiE::. said...

1 - makan supplement vit c atau garlic ape benda entah

berkesan kat aku beberapa bulan pastu dah tak jalan.

2- aku tenyeh gamat punye balm, panas gile cam nak melecur jek kulit hidung tapi 2minit pastu kering ! heaven !

lemonade said...

pergi berubat la wei. mujur aku x de resdung.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[wanita] tq sis...
sis rehat lok2 k...

[lia] resdung...
meleleh2 dah nie... memang sgt xselesa...
huhuhu...

[wanie] ko tolong tenyehkan kat idung aku leh???
hehehehe...

[lemonade] ye la...
aku nak berubat la nanti... hehehehe...

sLEEping BEauty said...

cepat2 p amik ubat...
ku pun serik ada itu resdung..
sgt tak best..

.::WaNiE::. said...

meh aku tenyeh cili kering

seminit jalan

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[sleeping] dah mam ubat...
xberhenti..
ubat yg kuat tue lupe ape name nye...
dah abes lak...

[wanie] ko nak bunuh aku jgn la sampai seksa aku...
tembak jke kat kepala trus aku jalan...
hehehehe...

Ms Sue said...

bahye nihh...
tp aku xder tips nak sembuhkan resdung sbb aku ngan den dua2 xkena..

ko mkn ubat jerawat jer lah..=D

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[sue] ubat jerawat???
mcm xder kaitan je ko nie kan...
hahahaha...

.::WaNiE::. said...

terus jalan tak adventure la ceroi

aku tak mo ko mati

nanti sapa nak teman encik labu layan cd

hahaha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[wanie] ko memang xnak aku hidup...
ko jeles aku layan labu tgk cd...
hahahaha...

ice juliette said...

haha!
same la kte..
ade resdung jugak..
>_<"

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[ice] seksa kan...
org nampak mcm tenang je...
kalau leh nak cabut je hidung nie jap...
hehehehe...

enyheartsdiamond said...

mesti bantai je makan apa2 ni.. take care tau :)

Nida said...

hehe... bikin suspen sahaja..ingatkan apa yang hadir tadi..hehe

.::WaNiE::. said...

aikk

mana pegi komen

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[eny] aku rase aku jaga dah...
hehehehe...

[nida] hehehehe...
debar kan???
heheheh...

[wanie] komen ape???

.::WaNiE::. said...

eh tadi aku klik takdek komen ksong jek aku tanya lor

huhuhu

LiAnA said...

dulu hubby akak ada resdung gak.. tetiap pagi mesti bersin.. kalau pelan takpe ni bergegar 1 umah..

dia gi buat treatment yg asap hidung tu.. skang dh ok npk

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[wanie] ko ade masalah penglihatan rupenye selain masalah mental eh...
hehehehe...

[liana] bg la tempat tue sis...
nak wat gak...

*Dak kecikkk* said...

Mak aihhh,bsornya lobang idung..
ooo,ko ada resdung gak ea..sama lar kita lor..kdg2 sampai merah2 hidung aku.

eynda said...

Sekarang banyak produk utk hilangkan resdung kan...

xkenalmakexchenta.blogspot.com said...

memang sangat terseksa aku pun mgalaminye gak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...