::: insan terpilih :::

Friday, April 9, 2010

:: hargai is appreciate :::

salam semua...
salam jumaat...
saje nak wat entri tentang
 hati nie...
jgn muntah taw...
hehehehe...
just like to share...

aku rase la...
ini pendapat aku...
dalam hidup...
kite akan temui satu je
 cinta sejati...
satu je...
yg akan memahami kite...
terime kite...
sentiasa ngan kite
senang atau susah...

yg walau kite layan die mcm mane pon...
die tetap kat sisi kite...
korang ade rase benda nie tak???
mesti ade yg dah rase...
ye...
aku dah rase...
4tahun 11bulan 3minggu 3hari
 lame nye
aku dah rase benda nie...

inikah cinta sejati???
jika ini...
alhamdulillah...
byk dah tempuh...
just satu...
jika korang dah temuinye...
hargainye...
sampai bile2...

jika korang khayal...
korang lemas dalam
 godaan dunia...
cantik/tampan mane pon insan tue...
korang xkan dapat mcm mane cinta
sejati korang...
bangkit...
ingat balik pengorbanan cinta sejati
korang...
korang akan sedar...

ape2 pon...
hubungan yg baek...
hubungan yg direstui keluarga...
itu yg terbaek...
kalau korang belakangkan keluarga...
mayb korang rase dah
 btol jalan korang...
tapi xkan lame...
ingat lah...

aku pon membaiki diri...
kite same2 sentiasa membaiki diri...
~


19 comments:

nursarah said...

SEJATI- Wings.

alvin takda rumah harga 8juta.... said...

gua rasa..sepnajang hidup gua..gua yakin pada cinta hakiki..
cinta pada yang hak..
pada Tuhan gua..
Allah s.w.t..

sLEEping BEauty said...

sentiasa mmbaiki diri sendiri...

xkenalmakexchenta.blogspot.com said...

betul tue..
cinte sjati..
dalm bnyak2 ader stue jer en..
cinte bnyak mmtangkan kiter...
tanpa cinta ku mati....
(over la pulak)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[sarah] nyanyi la sket....

[alvin] itu pasti...
aku ceritakan cinta sesame manusia...

[sleeping] tol tue...

[xkenal] amboii...
hehehehe...

Ms Sue said...

perhh.. ko wat entri ni..
tetiba ati aku tertusuk..
da mcm gambar hati ko letak kat tepi ni hah..
tp aku punyer dah berlambak da plaster..
siap bersemen da..
betul..
at last kita akan jumpe cinta sejati..
buruk perangai camane pun..
org yg dah ditentukan utk kita pasti leh terima seadanya..
dan sure menghargainye..
kdg2 je kita lupa..

lupa nak membalasnya

.::WaNiE::. said...

what a serius entry, so i comment seriously,

kerana itulah aku mengahwini encik labu, sebab dia sentiasa berada susah senang dan terima semua keburukan aku dan bangga dengan kebaikan aku

hebat jugak aku uji dia dulu huhuhu..takat ada boifren lain tu dia dah biasa dah. mintak duit tetiap minggu, merajuk asek nak putus 24jam.

kawen jugakk :p alhamdullillah..ai lap u mr labu muah muah muah

eh ingat tgh tulis sms tadi...lupa lak kat blog org len hahaha

Nida said...

Dulu masa pertama kali melihat hubby, seolah2 macam dah lama kenal, bak kata orang dejavu.. agaknya itulah yang dikatakan cinta sejati kot :)

IdzaLia said...

akak dah pernah temuinya dulu dan sehingga hari ni..
dan akan hargainya smpi bila2..

azzaliena suziantie said...

yehh betull
aku pernah rasa xdihargai..
tapi bila aku meninggalkan beliau..
beliau merayu balik
tak cukup penat kah aku menangis kerana beliau dulu..

kini aku beralih arah sebab tiada perasaan dihargai..

dah dekat 3 tahun aku dgn ex ak..

kini ak rasa dihargai even baru lagi kapel..
:)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[sue] simen baek2...
jgn kasi tercabut...
nanti luka balik...
hahahaha...

[wanie] dalam serius ko maseh sengal...

[nida] cinta yg lahir dari dalam...

[idza] hargai tau sis...

[azza] go go...
aku sentiasa doakan ko...

LiAnA said...

ehemm jiwang dia hari jumaat ni yer..

hargai cinta selagi masih ada..
moga sentiasa bahagia..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[liana] btol sis...
hehehehe...

lemonade said...

aku pernah putus cinta demi ibu bapa dan keluarga. perit wooo..=p tp aku cool. =)ko nk dtg ipoh bila beb?

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[elis] memang...
tapi ape family cakap pasti ade btol nye...
dengar cakap sket tau...

*Dak kecikkk* said...

Kau
4tahun 11bulan 3minggu 3hari...


Aku...
5tahun 5bulan 8hari..

Aku lebih hebat ok..
hahahahaaaaaaa
Bluekkkkkss

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[kecik] xpe...
mane yg hebat adalah pengakhirnye nanti...
jika lame je last ngan org lain xguna gak...

*Dak kecikkk* said...

betol3..
mane tahu kot2 jodoh aku ngan ko...hahhahaaa,larikkkkk

eynda said...

Sentiasa cuba jadi yg terbaek jugak :-D

Bila nak makan nasi minyak??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...