::: insan terpilih :::

Tuesday, June 29, 2010

::: game best :::

salam...
amacam???
dah lunch???
entri kali nieh pasal wc2010...

malam nie satu lagi
game pusingan kalah mati
yg best selaen
game england vs germany ari tue...

subuh kang menemukan
antara dua gergasi bola
sepak...
spain vs portugal...

walau tiada mengena ngan
team pilihan aku malam nie,
tapi game nie tetap aku tunggu...

adik aku sokong spain..
yew la..
spain ade pemain liverpool...
so minat gak la...


vs


so ape pilihan korang malam nieh???
~

18 comments:

sLeepIng beuty said...

ronaldo !!!!!
hehheee

Dyna Yvonne said...

wa pilih portugal lah..sbb wa n tgk portugal men ngn argentina..hehe

.::WaNiE::. said...

tentulah saya pilih








tido

Anonymous said...

sokong spain je lah sbb ada torres lg pon portugal ada ronaldo..musuh ketat masa ngan mu dulu

Teh Ais Gula Madu said...

wlpun me brazil sappoter, tp me prefer pilh spain..becos i tak bpe suke ronaldo itew..hehe

Unknown said...

aku sokg spain gak :D

Rowena Zainuddin said...

aku dgn abe ksygn skong brazil!!!
weeheee~

Rowena Zainuddin said...
This comment has been removed by the author.
sab said...

portugal!

hidayah said...

nk sokong cristano ronaldo mlm ni :D

Nida n' Hanafi said...

Kak Nida sokong Spain.... tapi bergantung pada keadaan kalau agak2 nak kalah maka aku akan beralih arah pada Portugal (boleh ek gitu)..hehe

soffya cik bulan said...

hakhak.aku pn pilih sm mcm wanie...ko minat spain eh?baik ko tkayah ckp..nnti org boo kuat2 kalo spain kalah.hakhak

si para para said...

aku nk pilih dua2 aci tak? hehe


bro..ada award tu blog ko yg cool ni..hehe

nurazeera_ said...

spain! haha

qellissa said...

aku pilih utk tido drpd tgk bola...muahaha..

Asmi Asmidar said...

christiano kene balek...
jgn ngess....

Asmi Asmidar said...

christiano kene balek...
jgn ngess....

enyheartsdiamond said...

i pilih portugal dan portugal kalah..

hari tu baru i kenal david villa.. hahaha :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...