::: insan terpilih :::

Thursday, July 22, 2010

::: kurus??? :::

salam...
selamat pagi semua...
nak tanye pendapat korang nieh...

ade sesetengah org telah menyatakan
aku sudah terlalu kurus...
kurus kah???
aku rase mcm blom cukup kurus...

insan itu termasuklah
my yunk & my mama...
my yunk kate better first tyme 
datang date ngan die..
berisi sket...
hehehe...

mama plak kate aku dah obses ngan
nak kurus...
itu nak kurus & kurus lagi...
adakah???


aku rase blom cukup...
nak sket jew lagi...
kurang kan beberape kg jew
lagi aku nak...
ape pendapat korang???
~

32 comments:

sLEEping BEauty said...

dah ok sangat mcm nie....
sedang2 jew...
tak payah diet dah pasnie taw ....
;)

mrs.ecam said...

kurus tp xdek shape x lawo...aku tngk dh ok dh gini...lgpong kne amik gak pndangan org yg ko syg tu...dieorg ckp dh ok...ok la tut....heeeee

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[sleeping] yew ke xperlu???
hehehe...

[ecam] hehehee....
tq..

...LiNDa... said...

Udah2 la tu woii..
coz kuwus ngat xok lah aku tgokk..
lau brisi ckt jer bawu sesuwai ngan muka ko.

~anna&anuar~ said...

skit lagi..... skit jekkk..... brusaha!

Lovely Bella said...

erk.. aku x suke laki yg kurus sgt... tiup angin melayang... huhuhu

redNing said...

klu tgk gmbr nih cam ok dah...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[linda] tq2...

[anna] yes...
hahaha...

[bella] hahaha...
aku xkate ko suka...
mintak pendapat jeww...

[redning] tq2...

fikaryna said...

cukup2..lelaki kurus sgt x macho..huhu..

SURIA AMANDA said...

mcm ni dah ok dah ceroi....dah cukup hensem dah...

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

tlg bg lemak ko yg lebih tu kt aku
aku nk gemok

anak_hamja said...

bagi haku la kan.. baik ko diet lagi.. aku mmg paham perasaan ko.. selalu ble dah trun kite nk trun dan trun dan trun.. ble la aku nk jadi mcm ko.. hahaha... hishh.. ce ko bg rahsia dan tips skit...

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[ryna] en.fikar memang macho...
hehehe...

[suria] hehehe...
xder hansem nye...

[kamen] kalau leh dah aku kasi dah...
hehehe...

[hamja] rahsia nye???
tanye noody...
hehehe...

Shiela Latif said...

aku rasa pendapat ko untok menguruskan lagi beberapa kg itu masih ok lagi...jangan banyak kg...lagi 3kg ok dah...

Umie Nadhirah said...

Kurus sangat x best..
Ok la dah tu...

me suya said...

u have done with it babe..
ala ceroi, ur yank pun said so..
better take note her opinion.
then on my behalf pun, i think its enuff for u.. da hensem da.. passni bleh ar me ikot jejak ceroi..kiki3..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[sheila] memang...
ingat nak sket jew lagi...
hehehe...

[umie] xder la sampai kuwus sgt...
hehehe..

[suya] aku sentiasa dengar cakap die...
hehehe...

ASMI ASMIDAR said...

cniy
ok
la
uff
da..
hensem
per..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[asmi] tis is bout hansem atau tak...
hahaha...
aku nak kuwus...
;)

.::WaNiE::. said...

perlu aku jawab lagi ke

aku dah banyak kali dah jawab soalan ni

kau tau kan jawapan aku?

Cik Yuki said...

kurus skit lg ok gk..
tp skrg ni pn da ok.!
^_^

mimi saidi said...

bro...ckop ah.dah ok ape

Dyna Yvonne said...

ape rhsia ko kurus eh...leh share x?

Ct SoLeHa said...

alamak..keciknyer tulisan..kena tambah power la camne..hehe

edaolala said...

a'ahh. i start perasan dalam gambar u yang baju hijau ! waaa hang da kurus. kasi tips ! :D hihi

hidayah said...

ur body n height, just nice i think =)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[wanie] xyah...
dah berbuih telinga aku...

[yuki] tq...

[mimi] tq...

[dyna] tepuk dada tanye selera...

[soleha] kene ke???
hehehe...

[edaolala] tip???
ko kan dah kuwus...
hehehe...

[hidayah] tq...

Nazatul shima said...

wey..gile kurus ko..ko wat cmne ley kurus cmni??hebat2!hehee..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[shima] hebat ape nye...
blom cukup la...
ehehehe..

eynda said...

dah elok tu...jangan kurus sangat...lelaki kurus sangat tak macho kakakaka....gelpren pun cakap dia suka ceroi yg macam mana kan....haaa...menten aje lepas ni...ahkak jugak yg tak kurus2 :-p

♥ suterakasih ♥ said...

wahh mkin kurus dh ko ekk smnjk lama ko lepak kt blog aku hehe..pape pun, yg pntg jaga kesihatan ^_^

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

akak pun dah lama ngidam nak kurus 45kg, tapi rasanya tinggal angan-angan kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...