::: insan terpilih :::

Tuesday, September 14, 2010

::: gusi bengkak :::

salam...
nak share...
gusi aku bengkak...
saket...
huhuhuhu...


nak kate makan rendang lebih...
mcm xlebih jew...
nak ngunyah mcm saket jew...

huhuhuhu...
ade solution???
~

12 comments:

redNing said...

solutionnya...g klinik senang citer

hamzah ian said...

berak je la

sLEEping BEauty said...

kesian ... mesti mkn daging byk tue..

=)

♥ aien aziz said...

ini gigi bongsu nk tumbuh la tu :)

hidayah said...

get well soon!

enyheartsdiamond said...

letak mentega pada tempat yang sakit :)

me suya said...

gigi vongsu kot mahu tumbuh. isk3.
org kata sakit yg amat.. tp suya tataw sbb tade pengalaman lagik

HoPe said...

geraham bongsu nak tumbuh la tu..
aku baru je tumbuh yang second..
sakit nak mamp*s..
abes terkoyak gusi..

hamzah ian said...

gua sokong hope.. sbb die cun

shah kyubi said...

same la kite..gigi aku dah x lut nk kunyah rendang dah..haha

Snowwhite Zone said...

aku pun tgh sakit gusi.. g jumpa doc jumaat lps. dia kasi obat.. sakit jgk.. bengkak kat gg bongsu tu.. nak nganga pun xleh! geram btl.

m!da BucHuxX said...

niy bender plg ta best..
selere mkan pun tak der...'
tensyen kn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...