::: insan terpilih :::

Sunday, January 9, 2011

~ harapan tertangguh ~

salam..
tadi dg anta masej kat aku...
kate nye aku nak tukar ke
celcom xlepas...
sebab ade num subline laen...
memang la ade...
num mama aku pakai...

tapi abg celcom tue kate
xpe...
sebab dua2 subline..
leh jew kalau tukau num aku jew...
tadi call dg balik...
die kate semua kene pindah
kalau nak pindah...

so aku masej abg celcom
yg urus hal aku tue...
die suruh isnin pagi g jumpe
die balik..
die nak settle kan balik...

harap2 semua settle la
cepat...
susah tol nak tukau...

rase2 nye aku kene bawak
num mama tukar celcom gak...
hehehe..
so bertambah la pengguna celcom
kat umah nieh...
jgn marah eh mama...
kite same2 kene
tinggalkan dak kuning tue...
hehehe...


p/s:
penat ramai org... (alhamdulillah)
leh lak resdung td...
wat lagi letih la...
sampai skang resdung...
adoiii...
~

12 comments:

Asmi Asmidar said...

kalau mcm tue tukar je semua seng cerita . .hee.tak pe celcom ade maya karin.:)

Nazsabrina Iman Zulfikar said...

Hahaha..still the mighty yellow people...takpe nanti tukar je suma la...besalah digi..dorang mana mau ilang customer...cheers!

nur said...

La.. baru baca.. rupenye tetanggguh ye MS
ALL IN ONE

ada mokhtar said...

mentang-mentang awek iklan celcom cun-cun, ko pun sibuk nak tukar celcom ye.. hehe

Anonymous said...

nape ko nak tukar

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[mida] aku memang nak wat mcm tue...

[abby] yew la...
customer pakai banyak nieh...
hehehe...

[nur] hehehe...
terlambat kew???

[ada] hehehe...
xder kaitan ngan awek cun2...

[redza] shhhh...
rahsia...
hahaha...

nurazeera_ said...

da tiba masa untuk say bubye dekat budak gemok kuning tu :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[zeera] bye2...
hehehe....

si para para said...

kesian budak kuning tu..
x ada sape nk kawan ngan dia..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[para2] xpe...
aku bawak die...

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

same ngan akak, ari tu pun ada problem cam gini, lum setttle agi

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[crazy] yew ke akak???
same la kite...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...