::: insan terpilih :::

Sunday, February 6, 2011

~ pantang berakhir??? ~

as salam...
sehat semua???
flu aku dah ok sket...
tibai ubat...
ok la...

hari nieh nak share...
pelik tapi
itu la kebenaran nye...
tetibe mama ambik pic
kuceng...
korang tahu kan mama xkan
ambik pic kuceng sebab
takut mati...

tapi hari nieh mama
kate...
ambik jew la...
nanti xder kenangan....
xambik pic dulu pon mati gak...
hehehe...

so nanti aku upload pic
anak kucen yg 4 ekor tue...
next entri k...


p/s:
Man U tumbang juga...
~

14 comments:

~ diyana nordin ~ said...

yeyyyyyyy.. dpt tgk ank tuceng ;)

ada mokhtar said...

meow, meow... hehehe

Yelena Anastasia Romanov said...

MU tumbang bro...cheers! dengan team yang bebawah lak tu. Hehehe bila la agaknya Spurs dgn LFC nak tumbangkan MU lak ek?

Lia said...

ye2 akak pun penah dgr pasal ambik pic kucing tu tp klu dah ajal tu tak ke mana kan..

sLEEping BEauty said...

sgt cute.. tp i and anak2 takut kuceng .. hehee

HoPe said...

haha...saya sokong makcik!
tak amek kang kalau dah mati..
nyesal pulak..

redza said...

kucen mati xde kaitan ngan kita amik gmbr dia...adik aku dh berpuluh gmbr kucen dia rakam..sihat2 je semua..kuat mkn lg huhhu

si para para said...

kucheng tu sangat cool sebab tengah minum ais.hehe

MU saje je tu bagi peluang.hehehe sekali je..

Just Call Me Bitt said...

saya pon ade kucing penumpang kat belakang...hehe owh agaknya kalo ambik pic dia esok dia boleh lari tak? agegegee

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[bb] yew....
tunggu...

[ada] nak gak buat bunyi???
hehehe...

[yelena] bile sampai waktunye...

[lia] btol akak lia oiii...

[intan] takut???
pelik2...

[hope] menyesal abes...

[redza] yew la..
aku xbuat dah...
hahaha...

[para] peluang ape la...
hahaha...

[bitt] hehehe..
lari pecut kew???

AMOI KUSUT said...

owh..
baru 1st time dgr pantang ni..

*blog ini semakin kacak n smart laa.
i like! ; )

nur said...

SUKE KUCEN..
Jemput ke:ALL IN ONE

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[amoi] ade gak dengar....
smart eh???
tq...

[nur] suka gak....

SURIA AMANDA said...

mana pic nya?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...