::: insan terpilih :::

Tuesday, May 10, 2011

~ belajar itu perlu... ~

as salam...
wat ape tue???
semua dah lena???
berdengkur abes...
hehehe...

aku nak share...
ape aku wat setiap kali
online pas balik kerja...

skang nieh aku
suka melayan...
melayan ape???
melayan utube...
video ape???
bukan video xsenonoh k...
tapi melayan
video tutorial 
menggunakan dslr...

haaa...
banyak aku belajar...
cara menggunakan...
cara snap pic...
cara...
teknik...
yg sebenar...

banyak gak aku dah
tgk...
leh la...
ade la sket2...
sebab ia amat
berguna la
buat aku yang
xtahu ape2
nak menggunakan nye...
nak g workshop
maseh xberpeluang...
ini jew mampu...
ok la dari tak der...


p/s:
ade kawan pernah
cakap...
die cakap kat status fb die
buat dak2 skang yg ade dslr tapi
hanya nak menunjuk...
mase tue aku xder slr lagi...
xguna ade dslr
tapi snap pic mcm 
pakai camera digital biase...
so aku alert ape die kate kan...
hehehe...
~

18 comments:

qellissa said...

yayyy, pasni boleh amik gambor aku..

Shiela Latif said...

aku ponggg!!

Nida said...

wah.. pasni bolehlah ajar Kak Nida ek...

Wanita Mutalib said...

yolah, cam akak la, ado tapi tak reti pakai wakakakaka ;p

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

nak juga! nak juga huhu ;D

redza said...

xpe blaja pelan2...xlama lg pandailah guna tu

sLeepIng beuty said...

belajar hingga hujung nyawa ~

Just Call Me Bitt said...

cun la....hehe

lagi senang belajar bila ada benda dekat tangan...hehe yup ceroi belajar jek pakai youtube tapi keyworkd kena betul baru dapat info best gituw...banyak benda saya pon belajar dari youtube ;)

si para para said...

oh aku macam pernah baca je ayat last tu ceroi.. kawan ko tu kawan aku ke ceroi.hehe


sory ceroi..aku jrang datang sini..
ko sehat kan.. err bila nak snap gambo aku? hehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[Q] org majuk nak kene ambik pic???
hahaha...

[sheila] ok akak zassss....

[nida] akak nida lagi pandai la...
hehehe...

[wanita] kite belajar same2 k akak...
hehehe...

[pinky] nak ape yew...
hehehe...

[redza] yeahh...

[intan] yeah...

[bitt] ceroi tahu salah satu nye...
make up kan???
hahaha...

[para2] jumpa leh la snap...
xkan nak snap tru pc jew...
hahaha...

[sutera kasih] said...

my cousin pun tgh berjinak2 dgn dslr..

nano said...

nano de dslr sbb nk bljr, nk pnuhi mint, n klo bole nk cri mkn dgn snap2 ni,,,nano btol2 minat,,smpaikn kat kmpg sllu angkut ke mana2 je,,hahah [xde unsur menunjuk,,nano btoi2 minat]

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[sutera] baguih la...

[nano] ceroi pon minat...
itu ingin belajar...

Nora Shahaira said...

huhu..kamera henpon pun tak khatam lagi..nanti bila akak jumpa ko ngan noody..klik2 la yang spesel gbr akak satu ya..hehehe

Myra Jay said...

Wahh siap belajar guna U tube gitu.. Pasni pandai terus ar guna DSLR kan :)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[nora] hehehe..
leh jew...
tengah bulan depan...

[mj] belajar sket2...
xpandai pon..
hehehe...

hidayah said...

nanti post le pix best2 kt blog ek :)

nur said...

Baru nk cari2 bhn dari u tube..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...