::: insan terpilih :::

Wednesday, May 25, 2011

~ pendapat... ~

as salam...
semua tdo???
of cos...
siap berdengkur
 lagi yew...
hehehe...

nak mintak pendapat
korang...
jawab yew...
bukan susah pon...
kalau la aku
nak jumpa korang 
yg area kl bulan depan...

area mane korang
 senang jumpa 
(melepak)
&
 kenape tempat tue...

leh jawab x???
hehehe...
memang ade rancang
nak jumpa baby Q...
nak jumpa ismeth...
itu antara yg dah
rancang la..
ade ke yg laen
nak ajak melepak???



p/s:
ade ke nak jumpa aku...
hahaha...
~

17 comments:

Lia said...

hepi lepaking ye.. ^__^

redza said...

lepak ngan awek lg best hehe

sLeepIng beuty said...

Mesti ada je tu nanti .. :)

Alin Marlini said...

lepak kat Sogo leh jumpa Alin Marlini...kikiki

Cik TeN10 said...

alamak.. KL jauh sgt la.. kt sendai leh ?? huhu

hidayah said...

KLCC is nice. byk tmpt mkn yg bez!

Almari Si Pari-Pari said...

sokong hidayah! :D

M.E Z.A.F.I.R.A.H said...

KL mmg xleh join la...huhu

Just Call Me Bitt said...

mana erk...tak pe kite tengok masa tu masing-masing dekat area mana...hehe tu la lepak dengan awek lagi best tauk...hehe lepak dengan budak tecik ni jadi tak lepak nanti...hehe

Nora Shahaira said...

ceroi nak dtg kl aaa..tp memg tak merasa akak nk ke kl nun..kalo tak bleh kita kenal2 ek...noody sekali ke?
lg pun akak ada di perak minggu depan

dyea irdina said...

lepak kat ikea...hehhehe..dah lama tak p ikea sejak pindah JB ni...ish besnya ceroi........klu akak duk kel lg mmg nak jugak joint walaupun dah jd remaja tua..hahha

fikaryna said...

lepak kt tpg banyak tmpat makan..hehe..

Nida said...

tak dapek nak nolongnya... tapi jgn kat starbucks tau, sebab geng Yahudi tu

azzey said...

dgn akak x nak jumpake? ..:)

[sutera kasih] said...

erkkkk aku jaohhhhh huhu

PinKy MoMMa said...

terengganuuu?? ecehcehceh..

bestnye nak pi kl hukhukhuk..nak balik jumpa makkkk ;p

nur said...

KL ?.. hurmmmmmmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...