::: insan terpilih :::

Thursday, June 2, 2011

~ jika sudah rezeki... ~

as salam semua...
dah berdengkur???
wooo...
kuatnye...
hehehe...

ari nieh...
eh silap...
semalam maksud aku...
1 june...
sesuatu
halangan berlaku semasa
kami berniaga...
 tgk nieh...


ape tue???
org ngah buat jalan
depan kedai aku...
jika dah potong jalan...
tar baru semua...
mcm mane org nak park
n datang makan kan...
confirm xder sape 
berani nak masuk
n park kete...

tgk tue...
baba ngah tanye kul bape
nak siap...


kedai operasi kul 4...
mase baba tanye dah kul 6...
still xsiap...
mase tue...
baru ade satu jew 
pelanggan...
itu pon bungkus air...
bayang kan???
sgt teruk petang tue...

siap jalan tue kul 
7.30pm...
bayangkan..
petang sgt teruk
niaga kami...
tapi itu la name nye
rezeki Allah tentukan...

alhamdulillah...
sampai tutup td...
sengal gak la tulang
belikat aku masak...
alhamdulillah...

p/s:
niaga lebih dapat bonus
sket...
~

15 comments:

[sutera kasih] said...

teringin nk bukak kedai makan nnti kalo ada rezki lebih..bestnya pndai masak mcm ko kan..hehe

Just Call Me Bitt said...

masih belum tidur daa..hhehehe

Shiela Latif said...

kalau biasa ramai pelanggan ni mesti ceroi masak shedap2 kan??...nak rasheee

Myra Jay said...

Rezeki itu datangnya dari Allah, mungkin ada hikmah semua tu ye Ceroi :)

Sabar ye, dugaan kejap, pehtu ha xnyempat tangan ko masak ;)

redza said...

alhamdulillah

qellissa said...

alhamdulillah

Nora Shahaira said...

itu lah dugaan orang meniaga ye..xpe rezeki sentiasa ada tu. sikit atau banyak je

Lia said...

Alhamdulillah.. rezeki dari Allah s.w.t kan..

eynda said...

Yang penting jangan cepat putus asa ;-)

aTy _faRed~ said...

kan besh kalau aku leh bukak kedai makan berniage macam ni gak...ape kan daye.. tangan ku dah jadi tangan bangku kayu..huhu

dyea irdina said...

wah ko jd chef ye ceroi...dasat la ko..pas ni nak resepi leh la akak rujuk ngan ko...ye betul rezki tu ketentuan tuhan..apa yg dia bg n amnbil dr kita..kita kn bersyukur ajer...sbb setiap ketentuan drnya ada kabaikannya..

M.E Z.A.F.I.R.A.H said...

Alhamdulillah....

enyheartsdiamond said...

rezeki tu macam jodoh juga, Allah yang tentukan :)

Cik TeN10 said...

alhmdllah.. :)

wahh tukang masak la ni ea? hebat2 !! kt mne kedai ? nk jgak merasa.. hihi ^.^

nur said...

Sekali sekala dugaan utk ceroi.. Tapi lepas ni agar mantop sentiasa.. Bila leh merasa airtangan ceroi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...