::: insan terpilih :::

Thursday, July 14, 2011

~ akhirnye... ~

as salam semua...
sehat???
just quick update...

esok hari dinanti...
ape lagi...
my REDS 
akan sampai...

memang teruja...
sgt teruja...

WE LOVE U LIVERPOOL...
WE DO...


p/s:
blog akak berhabuk sementara...
maaf yew semua..
~

12 comments:

Nazsabrina Iman Zulfikar said...

hehehhe saya menumpang kasih je tgk liverpool...pasal tunggu spurs tak datang datang lagik

ina said...

wooo.. amek gamba bnyk2 wehhhh! hihi

Nora Shahaira said...

Betul-betul teruja sampai bertukar jadi "akak" ni...tak kisah lah...enjoy sakan tau...hehe...

Shiela Latif said...

kirim kan salam sayang aku kat abg hensem di atas nun yer?

Alin Marlini said...

tiket dah beli ceroi...mesti dah kan...sejak bila dek non jadi akak ni..konpius?

Cik TeN10 said...

wahh2 excitednya dia.. hihi ^^

[sutera kasih] said...

You never walk alone..pkcik2 aku yg dok kuching tu sggup dtg adik beradik pegi tgk dorg ni..perghhhhhh

http://aniesandyou.blogspot.com said...

smlm g tgk training ke?

jom serbu stadium ok!

Kerana LiverpoolFC episode 1

redza said...

game esok ramai2 nynayi lgu youll never walk alone huhuhu

dyea irdina said...

ish ish masuk blog tu bola blog ni bola...tp mmg best tgk gergasi2 bola ni main kan....zaman muda dula lak tgk jgk..

Lia said...

minat betoi ceroi ye dgn Liverpool ni .. hehee..

ada mokhtar said...

cepat sapu habuk-habuk yang ada.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...