::: insan terpilih :::

Thursday, August 25, 2011

.kad.raye.

as salam...
lena semua...
bangun2...
dah nak sahur...
aku xtdo lagi..
ade game bola
kat tb...
so layan sampai sahur...

so topic ari nieh...
kad raye...
rase nye semakin berkurangkan...
skang nieh lebih 
kepada sms jew...
ucap ayat cun2...
sent...
15sen jew...
cepat & mudah...
selain tue kat FB & twitter...
wish kat sane jew...

maseh ade ke yg menghantar???
yg menerima???
tradisi dah hilang kan...


p/s:
zaman dah maju...
~

13 comments:

Shiela Latif said...

dah lama tak bagi kad raya...dapat kad raya jauh sekali...tapi pemenang GA aku ku bagi kad raya... saja suka2 :)

Nazsabrina Iman Zulfikar said...

masih amalkan...cuma pada teman rapat dan yg jauh di mata.

Lia said...

akak takde org nak hantar kad raya,dpt dr mok aja.. hehehe. sms aja yg dpt hari2..

Myra Jay said...

Dah dapat belum poskad raya cheq??hehee

Sama2 lah kita hidupkan amalan mghantar kad raya ye :-)

aTy _faRed~ said...

lamer tak dapat kad raye..!!! dah nak dekat 7-8 tahun kot...sejak2 teknologi dah semakin canggih ni ;(

ina said...

dapat gak kad raya.. tp sekeping je...

p/s: susah kn bila teknologi da canggih sgt... haiihh

sue UYA genjos said...

langsung tak dapat...

tp sms ucap Hari Raya banyak la...

tak terbalas lagi...

Liza Razak said...

tapi saya still suka kad raya pos..boleh kumpul,lepas tuh gantung kat dalam rumah..cool

IzZa izaLis ® said...

3 hari lepas dapat kad raya dari @cik syaza a.k.a sutera kasih. best laaa.,. walaupun kami jauh, Pos Malaysia kan ada !! pos jer.. dengan setem 60sen, insyaallah cpt sampai.. XD

Nesa Wazir said...

nesa msih dpt..yayyy..hehe

Cik TeN10 said...

tak sempat nk antar pun... raya tahun depan insyaAllah.. sebab cuti panjang.. =)

Nida said...

Teringat dulu.. siap berlawan dengan adik beradik sapa paling banyak dapat kad raya :)

[sutera kasih] said...

masih wujud budaya pos mengepos kad raya ni ceroi cuma berkurangan..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...