::: insan terpilih :::

Tuesday, September 25, 2012

25 september

as salam...
selamat tghari...
ketemu lagi kite kan...
sehat semuanye?

tak ade ape nak tulis...
just nak tunaikan tanggungjawab update je..
hewhewhew

semalam kete aku yg xcident
 dah masuk bengkel..
setelah sekian lame tersadai...
akhirnye WMH ke bengkel gak...

perasaan happy gak la tgk kete tue 
tak tersadai dah depan umah...
semalam nieh balik tgk kete 
tue ade je depan 
umah tak bergerak...
lagi sadis...

so semalam pomen dah bawak g bengkel..
happy baget la...
harap WMH lekas sembuh...

p/s:
hai polower baru mrs non...
~

2 comments:

nur said...

BESAR TANGGUNGJAWAB TU CEROI.. HEHE..

EARNING NUFFNANG TERBARU!!

JUNAIDI said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...