::: insan terpilih :::

Thursday, September 6, 2012

SHR & MZB

as salam semuanye...
lame tidak bersiaran...
skang kembali bersiaran...

ramai bertanya...
maaf mase tak menentu...
kak wanita & kak bitt selalu tanye...

maseh ramai ke yg ingat blog picisan nieh...
pasti ramai dah lupa...

rasa nye maseh tak terlambat nak ucapkan...
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...
maaf selama pekenalan kite di alam maya...

p/s:
credit to sifu sheila 
repair blog nieh...
~

10 comments:

Shiela Latif said...

Selamat Hari Raya maaf zahir batin ceroiiiii...dah bertunang ya?? nape aku ketinggalan ketapi nih??

Bitt (double IS) said...

akhirnya muncul! hehehe
selamat hari raya eh...maaf zahir dn batin sepanjang berblog...wish u all the best!!!

eynda said...

Akak tertanya-tanya gak... tapi malu nak tanya hehe... apa-apa pun welcome backkkk ;-)

.::WaNiE::. said...

repair blog?

what happen?

Myra Jay said...

Amboi ceroi lama tak jenguk sini, sihat ;)

Selamat Hari Raya :)

noreen said...

Wah...dah update.happy bloging cyg

noreen said...

Wah...dah update.happy bloging cyg

[sutera kasih] said...

kita serupa kan..lama gler x update blog hehe

selamat hari raya ceroi ":)

Miss Uya said...

haa tu dia... baru muncul..

JUNAIDI said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...