::: insan terpilih :::

Tuesday, October 20, 2009

::: liverpool vs lyon :::

awal pagi esok(bagi yang tak tdo pagi kang la),
liverpool akan menerima kedatangan
lawan dalam liga juara² iaitu lyon...

liverpool yang kini tenat dengan 4
kekalahan dalam bpl kembali mendapat suntikan
dengan kembalinya nadi sebenar the reds,
steven gerrard...

walau bagaimanapun,
liverpool maseh hampa kerana tidak
mendapat sentuhan penyerang terbaik eropah,
fernando torres...

torres tetap diketepikan atas sebab kecederaan...
tetapi torres sudah mula berlatih di dalam gym...
dan dijangka diturunkan apabila
menghadapi musuh sgt ketat ahad ini,
man united...

malam ini aku menjangka kan babel
akan diturunkan menggantikan torres...

bagi aku babel juga baik kerana mempunyai kelajuan,
tegap & skill yang baik...

mungkin mase ini babel ingin menunjukkan taringnya...
riera juga diketepikan...
mungkin sehingga game menentang man united...
tapi bagi aku tempat itu lebih baik jika
digantikan Benayoun...

pantas, skill & blh score...
tak der beza jika riera ade @ tak der...
liverpool mendapat suntikan baru apabila
pemian tengah yang baru dibeli yang
maseh belum membuat penampilan bersama
liverpool semakin hampir diturunkan...

beliau adalah Alberto Aquilani...
beliau mungkin diturunkan pada perlawanan
menentang sunderland bagi skuad simpanan
minggu ini...

aku harap beliau cepat serasi...
biar lucas tak guna tue cepat² kite
simpan kat bangku simpanan...

hehehehe...
malam ini kite saksikan lah...
mungkin kebangkitan liverpool...
go LIVERPOOL FC...
WE ARE THE REDS...
~

1 comment:

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

kalau kalah kali ni..kau layak buat jersey kau tu alas kuali..o.k..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...