::: insan terpilih :::

Wednesday, October 7, 2009

::: owner yang byk duit :::



owner liverpool, yang kaya & raya tue...
telah mengeluarkan dana baru untuk
benitez berbelanja untuk musim
perpindahan january ini...

kamu semua teka la berapa die kasi...
kelab antara yang termasyor kan dunia nie...
mcm man united, chelsea, arsenal...
teka la brape?
haa....
12 million pounds...
haaa...
byk kan???
giler punye owner...
bile ari tue kuar artikel kate jgn salahkan
diaorg sebab kekalahan liverpool musin ini...

salah kan benitez...
kate dah kuar blanje besar
2 musim ini...

wang yang dibelanjakan sgt² kurang
dari club yang lain...

ape la...
memang cakap je lebih...
aku ingat lagi mase mula² datang
club masuk tv tunjuk duit byk²
dalam poket diaorg...

aku ingat btol² kaye la, rupe hampeh...
skang nie berhutang plak ngan bank...
jual je la liverpool kat jutawan lain...
kalau rase tak mampu...
sedar kan diri kamu...

WE ARE THE KOP...!!!

6 comments:

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

wei...soh bapak kau jer beli liverpool..menda pertama kau akan nampak nanti..tak da lagi tulisan air sial kat jersey liverpool kau tu..yang pasti akan ada tulisan "DIWANIS"...mengantikan tulisan air sial tu...yang memang akan bawak sial pada liverpool..tapi kat blakang jersey tu...jgn lupa letak gambar rama2...huh...mesti org gerun tgk rama2 tu nanti...

azzaliena suziantie feisal said...

single tak mamat tuhh??
hahahaha

alyani hamzah said...

gile byk!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

tahu tak pe miss alyani...
byk kan...
hehehehe...
berminat ke miss azza...
jgn la...
ade yang terluka nanti...
hehehehe...
alvin...
shut up...!!!

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

uwekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk....u r never walk along!!!!!!!!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahahahaha...
jeles...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...