::: insan terpilih :::

Monday, May 24, 2010

::: bile la aku lak :::

salam...
ari isnin..
semua mesti malas...
bosan...
hehehehe...

quick update...
tengahari td...
dapat surat...
tgk stem...
johore...
dalam kepala dah bayang sue...


sape lagi rapat ngan aku
kat johore kalau bukan
mama wanna be...
hehehe...

aku dapat kad jemputan
kawen beliau...


 
sue...
kalau aku memang xder prob aku trun...
sure nye...
nak tgk ko sanding...
hehehehe...

tq jemput aku...
~

18 comments:

mrs.ecam said...

ko nyer bile??? hekhek

Ms Sue said...

hikhikhik..
suspen jugak nampak gambo blog aku kat blog ko..
hehehe..
sowila..aku terpksa sarongkan kad kawen aku tu ngan plastik..
sesungguhnya kad tu punyelah sensitip mcm ownver dia jugak...
aku risau kad tu rosak bila sampai kat ko..

ko dtg aku tunggu.....

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[ecam] sabo la..
ko nak datang tak???

[sue] hahahaha...
yew...
aku usaha kan...
=)

Lovely Bella said...

huhuhu.. lawa kad kawen tuh.. bile aku nak kawen nih ?? heheheh :)

AMOI KUSUT said...

kat johor yee?

kot2 laa surat tu dari aku..
aku dok johor gak..
hehehe..

fikaryna said...

tggu ko nyer..huhu.

wadud@duad said...

tahniah moga bersama hingga ke akhir hayat :-)

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

waahh..da nk kawen!
tahniah

IdzaLia said...

nanti time ceroi dah sampai seru jemput para blogger ek.. hehe ^__*

angah iza said...

lawa kad kawen dia..
aku tunggu kad kawen ko plak..
aku x mo kad raya tp nak kawen..paham ! :P

fatin hanani said...

bila2 pun ang dah blh kawin
tp kena p ming la dlu awek 2 hehehe :D

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[bella] bile ko sedia la...
hehehe...

[amoi] ko xder alamat aku mcm sue...
hehehe...

[ryna] aku nye ko kene datang tau...
hehehehe...

[idza] mesti la...
sis kene datang tau...

[iza] yang pasti ko dulu...
ko kene jemput aku gak...
sebab ko pasti lebih cerah aku lh datang...
hehehe..

[fatin] aku lambat lagi la...
hehehe...

Nida said...

Johor area mana tu.. Kak Nida johor gak.. mana ler tahu kot2 si Sue tu ada bau2 bacang ngan akak..hehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[nida] sue tgk muka die...
kenal???
tapi die memang bau pon..
bukan bacang...
bau kambeng...
hehehehe...

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

cantekkk kad kawin

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[rose] yew la sis...
hehehe...

xkenalmakexchenta.blogspot.com said...

bestnyer..

pergi lar

hidayah said...

your time will come...insyaAllah ((:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...