::: insan terpilih :::

Tuesday, May 25, 2010

::: teringin :::

salam...
nak update sket jew...
tetibe teringin nak 
mamam yong tau foo...
huhuhuhu...



sesape nak bawak aku
g makan yong tau foo yg dap2...
~

19 comments:

Linda Sidek said...

aku ngakkk sokka benda lah tuh..huhuhu..

Frodo Baggins said...

wooohoooooo!!!!
keji arrr lu
wa tgh sangap lapar ..
keh3x


>>____<<

cik pingu said...

ahhhh..

nape la makanan juga di pertontonkan d ptg2 hari2 ni

mrs.ecam said...

ngandung kah??? ahaks

Nida said...

ko buat air liur akak meleleh ler dik

IdzaLia said...

terliur akak tgk ceroi...yum..yum..

.::WaNiE::. said...

waaa laparrr

dahla aku demam..sorg2

ceroi jaaat

HoPe said...

aku bwk dalam mimpi..
buleh?

fatin hanani said...

alolo cian nya..hahaha
g la beli

Nadya said...

sy pun suka makan mcm abang! haha
ada je benda yg mengidam nye. haha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[linda] kenape eh???
dap la...

[frodo] mengapa???
apakah ko juga teringin???
hahaha...

[pingu] adakah perut sedang berkeroncong???
hehehe...

[ecam] mayb...
hehehe...

[nida] maaf la sis...
xbermaksud...
hehehe...

[idza] dap kan sis...
hehehe...

[wanie] ape aku mampu wat...
ko kene makan ubat...
bukan yong tau foo...
hahaha...

[hope] jika ko mampu...

[fatin] sudah...
hehehe...

[nadya] mesti la...
sedap kan...
hehehe...

fikaryna said...

jom..aku pun suka gak..tp kt tpg la..huhu..

Ms Sue said...

huhuhu...
baru mlm tadi aku ckp kat den
aku nak makan yong tau fu..
dah lama dah mengidam
tp selalu tertangguh..
sbb yong tau fu la aku xder selera nak makan benda lain..
selagi xdpt selagi tulah xder selera..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

[ryna] nanti aku turun ko bawak aku..

[sue] hahahaha...
ko leh tak kalau aku mengidam jgn tiru mama sue...
hahahaha...

Nazatul shima said...

kalo aku beli benda ni, aku letak sosej ngn bebola aje..hahaha..yg len reject..:P

qellissa said...

saye suker yong taufu yg ader soup...klu mkn yong taufu ngan kuah itam tu suker coz manis..huhuhu..yong tau fu yg sedap kat jb ler..hihihi

miss nina said...

tak aci..lapar nih
jum g makan ytf kat bangi
ajak cik adik sekali :)

fatin hanani said...

taniah2 :D
best2

eynda said...

Nak jugak!! Sedapnyer....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...