::: insan terpilih :::

Tuesday, September 6, 2011

.lemau.

as salam...
ramai lagi xonline???
ke xder sape nak datang blog
aku yg xseberapa nieh...
heeee...
xpe2...
mode raya lagi la tue kot...

tajuk aku simple...
paham???
xpaham???
maknanye...

LETIH SEMALAM 
+
LETIH ARI NIEH...
=
LEMAU....


p/s:
zzzzzz...
~

10 comments:

Nazsabrina Iman Zulfikar said...

haha ingatkan lemau tu yang buah lime yg masam tu

me suya said...

mood raya lagi kot.. malas nak pegang laptop pun lagi.. anyway selamat hari raya ceroi.. maafla kot pernah terkasar bahasa ker terguris hati ke sepanjang jd sahabat blogger ni kan... 0-0 k :)

Musang said...

2,3 hari lg rancaklah kot blog

Myra Jay said...

Letih nape nie?? Sibuk beraya @ sibuk di kedai...

Apapun selamat beradu, moga dapat cukup rehatnyer ye :-)

dyea irdina said...

dtng nk ucap slmt hari raya maap zahir batin....akak pon lemau badan ni sbb demam tak abis2 satu pamili kn...

Alin Marlini said...

Selamat Hari Raya Ceroi...memang lemau-selemaunya...hehehehhe

qellissa said...

lemau biasanya dikaitkan ngan biskut, kerepek yg masuk angin beb..hihihi

[sutera kasih] said...

hai sy baru dtg lepas beraya hehe..

smart la gambar :)

aTy _faRed~ said...

ingat kuih raye jer ley lemau ek..;)

Bitt (double IS) said...

perghhh kena tidur lebih ni kot...pastu mandi air sejuk gilerr...hhehhehe test la buat ;)...tu la raya2 nehh banyak hal sikit...sorrryyy tapi tetap singgah kemudian hari kannnnn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...