::: insan terpilih :::

Friday, September 23, 2011

.persoalan.diri.

as salam semua...
maaf lame
xberisaran...
biase la...
kadang2 penat kerja la...

berbalik pada
pesoalan aku tue...
yg aku tertanya2 la,
adalah....
mengapa pompuan
mengikut mat rempit...

aku tertanye2 la...
nieh bukan citer mat rempit
yg naek motor k...
ini yg btol2 mat rempit
yg melepak sane sini
tue la...

yew la...
kenape pompuan2
yg sebegitu perlu ikut lelaki
mcm tue...
diaorg xpikir ke mase
depan diaorg...
ape jadi kat diaorg...
sebab aku tgk kadang2...
semua muka elok2...
mak ayah elok...
kenape perlu ikut org mcm tue...

sedangkan leh cari lelaki
yg lebih baek...
yg elok...
itu kadang2 aku pikir...


p/s:
pilihan ditgn anda...
~

9 comments:

Yumida said...

klo join mat rempit nih, jimat sket...share minyak x byk...

klo join car racer..kang byk dh modal nk kuar kt situ...yer x? haha

redza said...

kena tnya mereka2 yg terlibat nih bru tau jawapannya

Myra Jay said...

Itulah jiwa remaja, selalu yang tak bagi tu lah diorang nak buat..

Edy Fee said...

aku percaya yang- perempuan yang baik untuk lelaki yang baik n sebaliknya

[sutera kasih] said...

diorang rasa diri diorang cool, femes, glemer hohoho

Nazsabrina Iman Zulfikar said...

sebab mat rempit je nak dorang kot

Nora Shahaira said...

bila iman dan amal ditolak ketepi..itu lah jadinya..

Cik TeN10 said...

kdg2 ni sbb pengaruh kawan2.. mudah terikut.. last2 terjebak..

Bitt (double IS) said...

bagus ceroi terpikir...so pikir lagi guna 5W1H..hehehe

kalo jawapan saya, mereka mau senang ber-transport...akekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...