::: insan terpilih :::

Wednesday, November 18, 2009

::: lawak kampus & 2 dudes :::



eloo...
ngah sunyi je umah aku nie...
tinggal aku ngan adik laki aku,
wan je tak tdo lagi...

lain semua sudah sampai ke anfield agaknye...
hehehehehe...
jgn la mimpi bola...
abis org sebelah disepaknya...
dalam aku tgh tgk tv tadi.,
aku bosan...
try la cari buku² leh bace...
jumpa la buku lame tak bace...
LAWAK KAMPUS...!!!
aku ade la beli sikit² gak keluaran komik nie...
layan siot lawak die...
sempoi...
sgt sempoi die wat lawak...
aku leh gak gelak sorang...
hehehehehe...
tak salah aku harga die dalam rm6.50 je kat
semenanjung malaysia nie...
tapi memang itam putih la...
tak der la colour²...
ehehehehe...
tapi memang layan...
tahniah la buat keith & zelo
...
lagi satu komik yang aku suka ialah 2 dudes...
komik nie pon gempak...
ade la dalam koleksi aku...
aku minat citer nie sebab ade satu mamat
nie memang otai giler...

kire kepala kering die je la...
hehehehehe...
kat pasaran dalam rm7.50 tak salah aku...
aku juga ingin ucap tahniah pada zint...
semoga korang trus berjaya...
515...!!!
~

13 comments:

BuLaN iTu aKu said...

haii kaMOOO...
tak pernah pun singgah sini..
tapi hari ni rasa nak singgah..
salam perkenalan...
anfield tu kat mana?
ehhhehe
my bofy pun suka bce komik..
tapi bulan lebih suka bace buku masakan (sila percaya)

nuraimyasmin said...

zint wat komik mmg best gilaaa..
kan? kan?
huhuh

Nini said...

aku lg suke ben pny komik.

comel jek katun2 die..

hehe..

sue_hatimanis said...

uikss...
pun minat GILER kat komik ni..
lawak tahap gaban punyer..

MiSsyLiLy said...

apsal cam tak penah jmpe komik nie... sian nye aku..

Ms.Independant said...

Mmg bes bace komik2 ni!
Tapi mahal sgt la...
& isi die cam sket jek.
Cam xpuas nak bace kan?

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bulan: aku percayakan kamu...
kerana kamu kwn baik kwn aku si alvin "mereng"...

yasmin: memang best giler....

nini: ko memang suka yang comel...
mcm ko la nie...
hehehhe...

sue: same la...
memang giler kan...
ehehehehe...

lily: cari la... ade je...

independent: benda baek...
mesti la la mahal...
janji aku puas bace...
hehehehe...

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

apasal masa ni aku rasa tertekan..bodoh kan bila aku taip kumon takda kena mengena ngan entri kau...acceli aku rasa macam nak sama ngan situasi kau..menjaga famili..

dhia over the moon said...

suke 2 dudes juge..
tp lg suke under 18.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

alvin: terbaik lah...

dhia: tapi citer lebih kurang je kan...
ye la...
zint punye gak...
hehehehe...

dhia over the moon said...

mmg la..
tapi paling best k.o king..

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

k.o king aku tak layan la...
hehehehe...

job said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...