::: insan terpilih :::

Monday, November 9, 2009

::: wenger is best manager :::

entri aku kali nie just nak citer
tentang arsene wenger...

beliau adalah manager arsenal...
bagi aku beliau sgt²lah berjaya sebagai
manager di arsenal...

dari zaman dulu, dengan henry & viera
lagi belaiu sudah hebat...

kini aku nampak team arsenal hebat
dari segi pemain mudanya...

kalau kite lihat first team & second
team semua "top 4",

arsenal lah yang mempunyai pemain terbaik
dari kedua team...

second team arsenal tak jauh beza ngan
first team arsenal...

arsene memang pandai cari bakat muda...
itu yang aku tahu...
die hebat...
baru² ini die kate tak leh kate liverpool
dah terkeluar dari perebutan kejuaraan...

btol gak aku rase...
smalam man united kalah...
jika malam ini liverpool dapat kalahkan
birmingham,

so liverpool hanya 4 mata dibelakang
man united...

so ape la sgt 4 mata dengan ade 26 perlawanan lagi...
semua leh jadi...
carlo ancelotti dari chelsea tibe² bersuara...
meyatakan perebutan liga kini tertumpu pada
chelsea & man united...
ape ke giler beliau ini...
memang chelsea ngan ok...
tapi kite tunggu & lihat k...
game banyak lagi...
semua peminat liverpool...
teruskan berdoa...
WE ARE THE RED...
515...!!!
~


3 comments:

Nini said...

aku doa2 gk utk liverpool nehh..

ngee!!

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

aku kena doa skali ker ni??

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kalau ko nak doakan alvin...
hehehehehe...
pic aku dapat dah kan???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...